SmartCash Gateway pentru Distribuitori

SmartCash Gateway permite fortei tale de vanzari sa se concentreze pe promovarea portofoliului de produse, si mai putin pe partea de colectare a comenzilor de aprovizionare. Folosind noul serviciu, transmiterea comenzilor de aprovizionare direct catre departamentul tau de livrari este complet automatizata pentru cei peste 6000 de comercianti care folosesc programul SmartCash Shop in magazinele lor.

In plus, daca te integrezi cu serviciul cloud SmartCash Gateway, vei reduce semnificativ costurile de procesare a comenzilor, de distribuire a acestora pe puncte de livrare si vei propaga rapid diversele promotii catre comercianti. Costurile tale de integrare sunt minime, avand in vedere implementarea serviciului de sincronizare in structura de baza a fiecarui magazin care utilizeaza programul SmartCash Shop. Alatura-te si tu comunitatii de furnizori pentru utilizatorii SmartCash RMS.

Concentreaza-te pe promovare si automatizeaza preluarea comenzilor de livrare!

Solicita documentatia necesara procesului de integrare completand formularul alaturat.


Campurile marcate cu * sunt obligatorii.